Tuesday, October 02, 2007

Ερώτηση..

Ερώτηση.
Γιατί πρέπει οπωσδήποτε αν παντρευτείς να κάνεις και παιδιά?

Σύντομα? Γιατί? Μπορεί να δοκιμάζω τον γάμο. Δεν ξέρω αν μου αρέσει. Πρέπει να πάω αμέσως στο επόμενο επίπεδο? Σιγά-σιγά. Όχιιιιιι… πρέπει. Να κάνεις και παιδιά. Μήπως και μείνουμε πίσω.
Άσε που έχουμε και περιγραφές από γέννες που σε κάνουν να διερωτάσαι γιατί παίρνουν credit οι άντρες ότι παίζουν ρόλο στην γέννα ενός παιδιού. Πως γίνεται αφού όλος τον πόνο τον τραβάμε εμείς ? Ε ? Ε????Και αν δεν μου αρέσει ο μωρό? Ποιος θα το πάρει πίσω να μου δώσει άλλο? Ε? Πως θα γίνει ένα ευγενικό άτομο στην κοινωνία?
Και πως αποφασίσεις να αλλάξεις την ζωή σου τόσο απότομα και τόσο ολοκληρωτικά? Ε?

2 comments:

AVRA said...

νομιζω οτι οταν σου ερθει η διαθεση, σου ερχεται κατακουτελα!!!

διχως ερωτησεις και απαντησεις!

και το ασχημοτερο παιδι του κοσμου να σου δωσουν στο αιευτηριο...πισω δεν θα το δωσεις με τιποτα!

ολα ερχονται απο μονα τους!απλα συμβαινουν!

καλη σου μερα!

Clueless said...

Νομίζω θα το αφήσω στην τύχη γιατί τέτοια αλλαγή δεν μπορώ να την πάρω έτσι απλά.
Και όχι για ομορφιά. Ανυσηχώ να μην μου βγει κανένα αλητάκι που να μην μαζεύεται. Δεν θέλω να είμαι κακή μάνα. :)