Friday, October 12, 2007

Η μαμά μου διαβάζει πολλά βιβλία. Όταν κάτι της αρέσει μου το πασάρει και μένα. Το τελευταίο που μου έδωσε έχει τίτλο «Τα μικρά αφεντικά». Και προς το παρόν εγώ δεν βρήκα και τόσες ομοιότητες πέρα από ένα όνομα όσες βρήκε αυτή μαζί μου. Και νομίζω μου το έδωσε θεωρώντας ότι πρέπει να προετοιμαστώ για κανένα παιδάκι. Έφτασα σε ένα σημείο που μιλάει για τις σχέσεις των γονιών αμέσως μετά την γέννηση του πρώτου τους παιδιού. Περνάνε κρίση λέει. Δεν νιώθουν όπως παλιά. Αρκετές φορές μπορεί να οδηγηθεί συνήθως ο άντρας (νιώθοντας παραμελημένος) σε άλλη σχέση. Και μου έρχεται το εξής ερώτημα. Μα γιατί? Δεν θέλουν και οι δυο το παιδί? Δεν αγαπά ο ένας τον άλλο? Δεν είναι ευτυχισμένοι που αρχίζουν οικογένεια? Και δεν μιλάω για ζευγάρια που έχουν προβλήματα. Μιλάω για ζευγάρια που μέχρι την εγκυμοσύνη ήταν μια χαρά και σχεδίαζαν να μεγαλώσουν την ευτυχία τους.
Θα το σκεφτώ αργότερα μετά σοκολάτας. Από Δευτέρα κομμένες και είπα να το εκμεταλλευτώ.

2 comments:

Michalis said...

Πολύ καλή δουλεία !!! Συγχαρητήρια !!!
Αν θέλετε να Διαφημίσετε το blog σας Δωρεάν
για να έχετε περισσότερους επισκέπτες:
http://greece-soccer.blogspot.com/2007/08/12.html

AVRA said...

Kαλημερα,

οταν μια σχεση ειναι υπεροχη χωρις προβληματα , υπαρχει απλως μια αλλου ειδους τριβη η οποια εχει ομως λογω κουρασης, εντασεις. Αραιωνει και λιγο το σεξ , λογω ειπαμε κουρασης και ελλειψης ελευθερου χρονου. Οπως και να εχει ομως η επιθυμια και η λαχταρα για το παιδι καθως και η αγαπη και ο ερωτας αποτελουν και για τους δυο εναρκτηρια δυναμη και πηγη αντοχης.

Αν ομως ο ερωτας δεν ειναι πολυ δυνατος και αμφιδρομος οταν ερχονται τα παραπανω, παιδι, κουραση, εντασεις,ελλειψη συχνου σεξ....καταλαβαινεις το αποτελεσμα!!