Tuesday, April 12, 2005

Που κατάντησα..

Ούτε την απλή ανθρώπινη ανάγκη να πάω τουαλέτα εδώ στην δουλειά δεν μπορώ .. Βγαίνω από το γραφείο μου, στον διάδρομο. Να με χωρίζει από την τουαλέτα δυο γραφεία. Την ίδια ώρα στις τουαλέτες ετοιμάζεται να μπει ο τρόμος και ο φόβος μου. Η καθαρίστρια, που τυγχάνει να είναι και γειτόνισσα μου .. η οποία έχει μια φοβερή συνήθεια να με πιάνει στην κουβέντα για άσχετα πράγματα με μένα αλλά σχετικά με την ίδια και να μην σταματάει. Οπότε με το που την βλέπω (και με βλέπει με το ύφος "Α, έλα να σου πω") μπαίνω στην κοντινότερη προς εμένα πόρτα, την κλείνω και περιμένω.
Ευτυχώς που στο γραφείο που μπήκα δεν ήταν και πολύ περίεργοι να μάθουν γιατί στεκόμουν πίσω από την πόρτα χωρίς να χρειάζομαι τίποτα..

Τώρα μένει μια ώρα μέχρι να σχολάσω να πάω σπίτι μου για να πάω τουαλέτα..

Γιατί δεν μπορώ να είμαι πιο απότομη και αγενής με τον κόσμο......

3 comments:

Stefanos said...

Τα παραλές.. :)
Θα μπορούσες απλά να πείς κατά τη διάρκεια της κουβέντας σου με τη συμπαθή γειτόνισα ένα "συγνώμη κάντε τα χέρια σας λίγο έεεετσι ,να ρίξω ένα ψιλό και συνεχίστε,εσεις μη στεναχωριεστε"
Αυτή είναι η ευγενική έκδοση.
Υπάρχει και η κάφρικη "Δεν μας χ... ρε κυρά Μαρίκα μη σε χ... εγώ,και μάλιστα κυριολεκτικα?"
Be bold!
(σιγά μην be και underlined)

Clueless said...

Μα τι καλά που τα λες. . .. Μάλλον πρέπει να κάνω practice. :D

Stefanos said...

Απλά πρέπει να βάλεις προτεραιότητες :
1.Κουβέντα με Κυρα-Μαρίκα,και αναγκαστικά SLIPAD
Ή

2.Ανταπόκριση στο κάλεσμα της φύσης αλλα πιθανή σύγκρουση με κυρα-Μαρίκα?

ΕΕΕΣΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ