Tuesday, April 19, 2005

Γιούπιιιιιιιιιι....

Μετά από πάρα πολύ καιρό, και μιλάω για μήνες, χτες ένιωθα ξεκούραστη και όχι in need of sleep. Τόσο πολύ που δεν θυμάμαι πόσο hyper ένιωθα. Αποτέλεσμα να μην με χωράει το διαμέρισμα και να θέλω παρέα (τόσους μήνες δεν με ένοιαζε που έμενα μόνη τις περισσότερες ώρες)... Και το κυριότερο και σημαντικότερο, δεν με έπιασε η βλακώδες κρίση του όταν-είμαι-χαρούμενη-κάτι-κακό-θα-γίνει... Γι αυτό είμαι ακόμα πιο περήφανη.

Πάντως ένιωσα λίγο περίεργα μετά από τόσο καιρό (και όχι για σοβαρό λόγο, κυρίως λόγο έλλειψης ύπνου) να είμαι μέσα στην τρελλή χαρά, χωρίς λόγο. Ξέρετε, χαζό παιδί, χαρά γεμάτο..

Αυτά.

Α και πεινάω. Ως συνήθως. Και σήμερα δουλεύω και απόγευμα. Άρα θα φάω στην δουλειά. Και για να μην παραγγείλω πάλι delivery θα φάω ψάρι τηγανιτό από την καντίνα. (αν δεν γράψω ξανά σε μια βδομάδα πάει να πει ότι με πείραξε το ψάρι - έχουν να λένε ότι στην καντίνα χρησιμοποιούν μηχανέλαιο για το φαγητό τους)...

Και λέω να πάω να αγοράσω κέρπερες πορτοκαλιές και κίτρινες. Άσχετο.



6 comments:

Stefanos said...

Κατ αρχήν συγχαρητήρια για την καλή διάθεση και τα επακόλουθά της.
Αλλά μια αντίρρηση έχω :
Τηγανητό ψάρι απο την καντίνα της εταιρείας????!??!?!?!Εσύ ή έχεις πολλά κότσια,ή γερό στομάχι,ή άγνοια του κινδύνου !! Μόνο το μηχανέλαιο σε πείραξε? Το ψάρι που παίζει να είναι διασταύρωση Γκοτζίλα με Χελωνονιντζάκι δεν το σκέφτεσαι? Στην εταιρεία που δουλεύω εγώ έτρωγα αρχικά το μεσημέρι στο εστιατόριο,αλλά μετά το μετάνοιωσα και έκανα υπομονη μεχρι να πάω σπιτι..Βγες σε κανα περίπτερο και αγόρασε καμια σοκολάτα καλύτερα..

Clueless said...

Λόγο συμπαράστασης προς την κολλητή μου δεν μπορώ να φάω σοκολάτα μέχρι το Πάσχα..
Λέω να το φάω γιατί ψυλλιάζομαι ότι δεν το φτιάχνει ο ίδιος, απλά κατεψυγμένο θα είναι..

Λίγο ρίσκο στην ζωή.. να γίνει πιο ενδιαφέρουσα.. Βρεεεεεε βλακείες πρωί πρωί που λέω. :)

Το απόγευμα θα βάλω up-date για το ψάρι..

Stefanos said...

Ρίσκαρε όσο θες ! Για να ζηλέψεις πάντως,εγώ έχω μοσχαράκι γάστρα σήμερα :P (και θα φύγω και νωρίς απο τη δουλειά) :) :) :)

Clueless said...

Τι είναι το μοσχαράκι γάστρα? Για να ζηλέψω δηλαδή.

Clueless said...

Πω-πω.. Τελικά όντως δεν επρεπε να το φάω. Το ψάρι δεν ήταν άσχημο. Το μηχανέλαιο όμως χάλια... και έτρεξε και πάνω στην σαλάτα μου και πάνω στις πατατούλες μου... Και τώρα πονάω λίγο το στομάχι μου. Μπράβο μου.

Stefanos said...

Εμ...είδες? :(
(Μοσχαράκι γάστρα = μοσχάρι μαγειρεμένο σε κλειστό πήλινο σκεύος (η γάστρα) με κρασάκι,ντομάτα,κρεμμυδοσκόρδα,αρωματικά διάφορα κλπ και κάποιο ζυμαροειδες) :)
Και έγινε λουκούμι... :)