Friday, April 15, 2005

To sleep or not to sleep...

Ανοίγω τα μάτια.. Προσπαθώ να δω την σιλουέτα της πόρτας.. Nope.. Δεν την βλέπω. Πάλι ξύπνησα οριζοντίως στο κρεβάτι. (Το θετικό του να κοιμάσαι μόνη σε queen-size κρεβάτι). Γυρίζω, κοιτάζω το ρολόι. . Πτου να πάρει 4 το πρωί. Ξανακοιμάμαι. Ακούω ένα ήχο στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου. Πρέπει να είναι το ξυπνητήρι, άρα πρέπει να είναι 6:30. Ώρα να σηκωθώ. Πατάω snooze. Ξανακοιμάμαι. Ξανά-ακούω τον θόρυβο κάπου μακριά. Ξανά το ξυπνητήρι. Ξαναπατάω το κουμπί. .. Ανοίγω τα μάτια μου. "Μα γιατί δεν έπαιξε το ξυπνητήρι?"... Κοιτάω το ρολόι. 7:48. "αααααααααααααααααααααααααααααααααααααα" Άργησα. Στις 8 είμαι δουλειά. Κτυπάω την καρτούλα μου και τώρα μπορώ να ελέγξω αν φοράω όλα μου τα ρούχα...

Νομίζω ότι πρέπει να κοιμάμαι πιο γρήγορα..

11 comments:

DanaiShips said...

Kingsize κρεβάτι; Κι εγώ θέλω. Δεν ξυπνάω που δεν ξυπνάω (με τίποτα όμως) τα πρωινά, τουλάχιστον να εξασκώ το αγαπημένο μου σπορ άνετα. Μια συμβουλή: βάλε το ξυπνητήρι μακριά απο το κρεβάτι, κάπου που πρέπει να σηκωθείς για να το φτάσεις. Αν έχεις στέρεο, προγραμμάτισέ το να παίζει μουσική μια συγκεκριμμένη ώρα εν είδη αφύπνισης. Και στην τελική...άλλαξε δουλειά!

Clueless said...

Φοβάμαι ότι δεν θα το ακούσω αν το βάλω μακριά. Αλλά η ιδέα με το στέρεο μου αρέσειιι.. Τον επόμενο μήνα θα αγοράσω στέρεο. :)

eryx-t said...

Το κόλπο με τα ξυπνητήρια είναι να μην τα συνηθίζεις. Δυο-τρία επιτραπέζια, ένα το κινητό, ένα στέρεο... να υπάρχει εναλλαγή. Χρειάζεται ένα στοιχειώδες επίπεδο "έκπληξης" (ή απορίας ή ανοικείωσης) για να ματαπηδήσεις από μια ονειρική ικανοποιημένη κατάσταση σε μια πραγματικότητα που κυριαρχείται από το αίσθημα του ανικανοποίητου. Θεωρητικά μιλώ βέβαια... Πρακτικά το καλύτερο ξυπνητήρι είναι κάποιες μορφές άγχους. Ή το να φεύγεις διακοπές!
Ακόμη καλύτερο φυσικά είναι το να μη χρειάζεσαι ξυπνητήρι. Να ξυπνάς απλά και φυσικά όπως ανατέλλει ο ήλιος μέσα σε μια πνευματική νιρβάνα ή απλά να έχεις καλή παρέα... :)
Καλημέρα
(ο ήλιος είναι ψηλά αλλά δεν πειράζει)

christos said...

Αν κοιμηθώ νωρίς, θα σηκωθώ νωρίς, θα ξεκινήσω νωρίς και θα παρκάρω νωρίς.
Αν κοιμηθώ αργά, θα ξεκινήσω αργά κι όταν θα ψάχνω για θέση θα ναι αργά.....

Clueless said...

Προς eryx-t:
Μου έφτιαξες την διάθεση πρωί-πρωί (είναι και Δευτέρα). Νομίζω θα το δοκιμάσω αυτό γιατί μου άρεσε το element of surprise.

Όσο για τον Χρίστο.. Μάλλον το να κοιμάμαι αργά με βλέπω. Λέω να αγοράσω ποδήλατο. :)

Stefanos said...

Είναι πρόβλημα το King-size κρεβάτι.Σου υπενθυμίζει έντονα ότι το άλλο μισό είναι άδειο :P (όταν είναι άδειο τέλος πάντων).
6:30?Γάλα μοιράζεις ή εφημερίδες? :) Ασε πίκρα..και εγώ μια χρονική περίοδο ξύπναγα τέτοια ώρα και την υπόλοιπη μέρα ήμουν σαν ζόμπι.Μετά καλυτέρεψαν τα πράγματα.Τώρα ξυπνάω στις 9 και 9:10 είμαι δουλειά.Σου επιτρέπω να ζηλέψεις.
Η λύση με το στέρεο είναι η πλέον ενδεδειγμένη όλων πάντως,και εγώ αυτό έκανα για να ξυπνάω αχάραγα.

Clueless said...

Ζηλεύω μέχρι να θυμηθώ τι ώρα πάω σπίτι από δουλειά... :) :)

Άντε τον επόμενο μήνα εκτός από φρυγανιέρα πρέπει να αγοράσω και στέρεο. Για το πρωινό ξύπνημα. :)

Stefanos said...

Αν πας πρίν τις 4 ζηλεύω και εγώ.Αλλά απο την άλλη έχω άλλα καλά που εξισορροπούν την όλη κατάσταση :)

Clueless said...

2:30 :):):):)
Για πες τα καλά..

Stefanos said...

2:30 ε?Καλή φάση..Δημόσιο μου βρωμάει :)
Ε τα δικά μου καλά είναι οτι ΑΝ θέλω πάω,δεν χτυπάω κάρτα,και φεύγω ό,τι ώρα θέλω αν έχω τελειώσει τη δουλειά. :) Είμαι με σύμβαση έργου άρα ελεύθερος επαγγελματίας,άρα εξαρτάται απο την καλή μου την ψυχή το πόσο θα κάθομαι στη δουλειά :)

Clueless said...

Όντως έχεις λίγα καλά περισσότερο..